Tackar, Deas...
Ny TV iofs beställd förra veckan
Dock var inte 3D någon prioritet, men roligt (extra bonus) om det kommer att fungera !!
Ursprungligen postat av Deas
Har för mig att det inte ska vara några problem, det är ju tvn som fixar själva 3d effekten. Boxen skickar ju bara signalen till tvn, och viasat eller canal digital har ju inga nya boxar just för 3d så vitt jag vet...