Med den senaste originalFWn, som bara är ett par dagar gammal är jag äldgt nöjd. DISEqC 1.1 är inte den starkaste i AZBOXen ännu, men klarar du dig utan den är den alldeles utmärkt.

Jag hör till traditonalisterna som vill ha kortet för att avkoda kanalerna istoppat i mottagaren, läs inte fått ingång intern kort delning ännu, så för mig är ENIGMA2 inte något alternativ ännu.

AZBOXen strömmar musik alldeles utmärkt. Har inte provat med DRM och OGG-filer ännu, men den sväljer allt som jag har försökt spela upp genom den; saknar tyvärr en vettig Internetradiospelare.

Film: Kan spela VOB-filer, men det inte 100%. De flesta andra filformat alldeles utmärkt, so MKV och AVI.

RSS- och nätläsare är inge bra i mottagaren, även om de till visar didan som önskas. Youtube har de fått ordning på så den brukar fungerar alldeles utmärkt.

Är väldigt nöjd med bild- och ljudkvalitet. (Det finns andra åsikter, se i forumet någon månad bakåt)

Jag har ELITE-modellen; om du mestadels vill använda mottagaren som mediapelar skall du ta en titt på AZBOX ULTRA.

/I