Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Dreambox 7020 startar ej

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Citat Ursprungligen postat av matkoh Visa inlägg
    Hmmm.

Åska -> Byt box, du vet aldrig vad som gått sönder, inte säkert det räcker med en ny PSU, kan mycket väl även blivit fel på moderkortet.
    Det lustiga är ju att den var ju fungerande när alla kablar togs bort, därav misstanken om PSU, såg att atendo hade den för skapligt pris 48euro + frakt. Vet heller inte om boxen är en klon eller inte dock börjar mac adressen på 00 09 34 vilket jag läste lite om på brickade boxar. blir nog en 500HD men då snackar vi om ca 3000kr mot kanske 700kr på nätdel

Citat Ursprungligen postat av KreAmeR Visa inlägg
    Det lustiga är ju att den var ju fungerande när alla kablar togs bort, därav misstanken om PSU, såg att atendo hade den för skapligt pris 48euro + frakt. Vet heller inte om boxen är en klon eller inte dock börjar mac adressen på 00 09 34 vilket jag läste lite om på brickade boxar. blir nog en 500HD men då snackar vi om ca 3000kr mot kanske 700kr på nätdel
    Jag har en 7020 till salu (defekt nätverkskort) i övrigt fungerande. 650:- plus frakt. 4 år gammal kvitto finns. hör av dig om du är intresserad.
    //Skräddaren

Citat Ursprungligen postat av skräddaren Visa inlägg
    Jag har en 7020 till salu (defekt nätverkskort) i övrigt fungerande. 650:- plus frakt. 4 år gammal kvitto finns. hör av dig om du är intresserad.
    //Skräddaren

Tack för erbjudandet men jag betalar då hellre 750kr inkl frakt för en helt ny

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss