-
Som sagt rena gissningsleken när vi inte får mer information. 
Min tanke var att eftersom trådskaparen kör Boxer är det inte ovanligt att man får olika bra mottagning på de olika mux:arna eftersom de sänds på olika frekvenser.
Det kan göra att avkodningen funkar på de kanaler som ligger på mux:ar med bra signal. Om sedan någon mux har dålig signal blir det mycket bitfel på de kanalerna och avkodningen funkar inte p.g.a. att dataströmmen är korrumperad.
Men vi får väl se om Sliver77 återkommer med lite mer info...?
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!

Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler