Resultat 1 till 10 av 32

Ämne: Någon som har erfarenhet av Clarke Tech ET-9000

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Jag kan bara hålla med dig efter att ha testat ett par Imager. Jag ser verkligen fram emot att VIX Team släpper version 2.2 snart. Den åker in i boxen på en gång. Dessutom tänker jag uppdatera min DM800HDse med VIX också, jag blev så imponerad av kvaliten på den att jag helt klart tänker köra med den i framtiden. Bättre än både Peter Pan och LT enligt mitt tycke.
    Det känns verkligen som någon har använt det som finns bakom pannbenet och gjort något riktigt bra iställer för bara "Geekigt"

Medlem
    Reg.datum
    Feb 2011
    Tackad
    3 gånger
    Hej,

Kan bara hålla med om att Vix är min favorit på denna Clarke.

Har testat OpenPLi och Blackhole, men Vix är i mitt tycke välbyggd och uppdateras ofta, samt har en direkt customisering för denna box.

När jag testade OpenPLi för Clarken så var det tex fortfarande mappat efter DBs fjärr. Vix låter en inte ta ner softcam via boxens interna update som OpenPLi gör, men det var ett mindre problem.

Visst går det att flasha image från front USB på Clarken. Jag har inte ens petat på USBna på baksidan.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss