Hej
Undrar hur det här slutade då? Trist med trådar utan avslut. Jag har nämligen samma prylar med samma problem. Kör NewCS och proxyserver 0.89.
Hej
Undrar hur det här slutade då? Trist med trådar utan avslut. Jag har nämligen samma prylar med samma problem. Kör NewCS och proxyserver 0.89.