Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 34 av 34

Ämne: Vilken Image är vanligast till DM800 HD SE clone?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Har provat newnigma2,gemini och openpli. Tycker openpli är bäst och snabbast i menyerna , newnigma2 var lite seg i menyerna

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad
    139 gånger
    open pli är nog den mest utvecklade av alla image med subtitling, välja default ljudspråk, och en mycket välfylld addon server, bildkvalite är nog detsamma på alla image, men en del har auto res plugin påslagen med upskalning på SD kanaler och då upplevs bilden som klart bättre, snabbhet i menyer är oftast skin (pig segar ner)

Citat Ursprungligen postat av crille44 Visa inlägg
    open pli är nog den mest utvecklade av alla image med subtitling, välja default ljudspråk, och en mycket välfylld addon server, bildkvalite är nog detsamma på alla image, men en del har auto res plugin påslagen med upskalning på SD kanaler och då upplevs bilden som klart bättre, snabbhet i menyer är oftast skin (pig segar ner)
    Försökt testa open-pli men hittar inga kanaler. Sen så undrar jag om den har annan struktur än andra img eftersom när jag ftpar in så finns det ingen tmp mapp heller. Får inte in några conffiler för mgcamd heller när jag lagt in mgcamd. Den fungerar bra med andra img typ oozon... Det är en sim 2.1 med c tuner jag har

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad
    139 gånger
    om du har c-tuner måste du kanske editera etc/tuxbox/cable.xml
    det är symlink till tmp i root annars är det något fel, allting fungerar i pli, mgcamd inga problem, configfil i usr/keys

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss