Jag ska köpa en ny HD-Dreambox till min son, då undrar jag om det går att säga vilken som är den Bästa HD-Dreamboxen för tillfället...
Och då menar jag vilken som är stabilast och minst strul med... DM 8000 går bort på grund av priset....
Jag ska köpa en ny HD-Dreambox till min son, då undrar jag om det går att säga vilken som är den Bästa HD-Dreamboxen för tillfället...
Och då menar jag vilken som är stabilast och minst strul med... DM 8000 går bort på grund av priset....
Debian med NewCs
DM8000HD Gemini2/DM100 med mgcamd
HTPC 4 core Win7/Yamaha RX-V1400
Ford 34 Hotrod 3W cupe
Chev LS1 BDS 871 BLOWER POWER
Kan du tänka dig en kines så skulle jag rekommendera DM800SE, jag bytte upp mig från en DM800HD och skillnaden är markant.
Du får nog en för 1500:- inkl frakt i dagens läge om du kan ducka för tullarna.
Nja, ingen Kines för mig, men Jag kan tänka mig en orginal DM800SE för att slippa strul....Runt 4000:- har jag hittat den...
Debian med NewCs
DM8000HD Gemini2/DM100 med mgcamd
HTPC 4 core Win7/Yamaha RX-V1400
Ford 34 Hotrod 3W cupe
Chev LS1 BDS 871 BLOWER POWER
Är nöjd med min 800SE, är rätt stor skillnad från 800an faktiskt.
DM800 HD SE • DM800 HD PVR (Klon) • HTPC - OpenELEC
skillnad
på bilden som den ger eller ?
Ska du 'bara' kolla på TV finns det ingen anledning men HDMI och 2x kortläsare är med trevligt att ha.
Använder du boxen lite mer aktivt som dom flesta av oss prylnördar gör så är det stor skillnad.
DM800 HD SE • DM800 HD PVR (Klon) • HTPC - OpenELEC
varför inte en dm500hd istället? är väl eg samma box utan intern hd plats och dubbla kortläsare..
Det man inte vet, har man ingen aning om!
Var hittar man en kines dm800se för 1500?