Allt beror på vilken version av Boxer-kort du har.
Dom har 3 olika providers, lite beroende på ålder..
Vet att joxen har skrivit en hel del i ämnet EMM + acamd.
Sök på forumet så hittar du nog tråden.
Allt beror på vilken version av Boxer-kort du har.
Dom har 3 olika providers, lite beroende på ålder..
Vet att joxen har skrivit en hel del i ämnet EMM + acamd.
Sök på forumet så hittar du nog tråden.
OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.