-
hmm tyckte du skrev att efter reboot var den död, men om du drog ur strömmen startade den upp igen, med russian image men om du har någon kvar kanske det är värt ett försök att prova, såg du skrev på SU där läser fabriken alla mess, men dom har inte svarat eller kommenterat om (200 första boxarna)
Men crash du skrev så här från början vad menade du med det
"Jag har 2st sunray 800se med den där lilla "mini flashup" knappen på baksidan, som jag flashat med DE2.0 patchad för 2.01 sim, och detta har fungerat jättebra en längre tid, men nu nyligen när jag startade om den ena boxen, så blev displayen bara svart och det går inte att få kontakt med boxen via serviceporten längre, det lyser en grön diod på tunern, och 4st röda på moderkortet.. annars är det dött, hände precis samma sak på min andra idag. skulle bara starta om den så var den "död" inget alls kommer fram på displayen hur jag än gör som sagt"
uppenbarligen har du ju kunnat flasha ? dessutom till 2.01 som jag inte trodde 800se hade?
alltså vad jag blir brydd på är att efter flash kommer reboot, men du påstår att boxarna dör efter reboot ?
Senast redigerad av crille44 den 2011-11-01 klockan 10:04.
Taggar för det här ämnet
Behörigheter för att posta
- Du får inte posta nya ämnen
- Du får inte posta svar
- Du får inte posta bifogade filer
- Du får inte redigera dina inlägg
-
Forumets regler