Citat Ursprungligen postat av Grippen Visa inlägg
Hej
Har köpt 5st boxar och tre av dom har kassa fläktar och även minst en med trasig hårdvarutstyrning misstänker jag, då den är helt död. Jag kopplade om till USB 5v, men får då och då larm att "FAN not working". Hur stänger jag av detta elände som dyker upp mitt i tvtittandet?

Sen undrar jag om någon hittat en tyst 60*15 mm fläkt som är billig och tyst, för att ersätta befintliga helt värdelösa fläktar med. 1st av 5 har inte missljud.

I övrigt fungerar boxarna bra.
Ursprungligen postat av Hexantrop
Jag installerade igår DDD-dm800se-1-2-10-13-ramiMAHER i min DM800HDSE-klon. Mycket överskådliga menyer, bara ett men ack så stort problem, jag hittar inte hur man skapar favoritlistor. Vanligen mycket enkelt i andra image jag använt och borde det väl vara i den här också – om man bara visste hur? :-(
Kom på till slut hur jag skulle lägga in favoriter. Både inläggning och redigering visade sig mycket enkel - när jag väl kommit på att man inte gjorde det i expertmenyn som brukligt är, utan i den enkla menyn ...

Här ett som jag tycker stort plus i kanten. Man kan enkelt med bara ett par knapptryckningar ställa ner hastigheten på fläkten från ca 6500 till 5300 r/m och boxen blev i stort sett helt tyst.

Det där inlägget har jag klistrat in från annan tråd:

Vet inte i hur vanligt det är med en så där funktion hos andra images. Och självklart inte mycket till hjälp om fläkten är trasig. :-(