Känns som att den mdapi som medföljer ACamd är jäkligt stabil. Ser ingen anledning att byta till MDAPI_plus.
Känns som att den mdapi som medföljer ACamd är jäkligt stabil. Ser ingen anledning att byta till MDAPI_plus.
OSCam (Omnikey Cardman 3021), TVheadend på Debian10 (1xTBS6984), Kodi på Sony KD-65XH9505.