- Ja dom Digitalboxarna är gemförbar med en DM8000, men kostar knappt 1/3 del av vad en original DM8000 kostar.
- Då undrar jag varför just du funderar på en DM8000HD från USA till att börja med?
Är det p.g.a. att den har så mycket funktioner och har plats för 4 stycken tuners?
Känns som onödigt om man inte tänker använda/utnytja allt.- Varför så mycket funktioner som möjligt? tycker jag låter som en dum utgångs punkt om man ska köpa sig något?
Bättre att utgå ifrån vilka funktioner vill jag ha och vilka grund funktioner är jag ute efter?!- Åter igen pekar lite på fråga 2 och 3, du ska ha den för CS så klarar du dig med en relativt enkel box så som Dreambox DM-600, Dreambox DM-8000HD, Dreambox DM-800HD se, AzBox HD Elite, AzBox HD Premium Plus PVR, Miraclebox 8 HD PVR eller en VU+ Solo.
Sedan är ju frågan är det DVB-T, DVB-C eller DVB-S du tänker använda?
Vilka kanaler? Är det SD kanaler eller HD kanaler som du är ute efter...ext...- Pill kommer du inte ifrån om du tänker sätta upp CS...
Vill du inte pilla och är du inte intresserad av Linux baserade mottagare så är inget av dessa boxar något för dig.
Rekommenderar dig att skaffa dig en original box och en modell som din leverantör rekommenderar.

Svara med citat