Citat Ursprungligen postat av Tjalle85 Visa inlägg
Så du tycker att folk skall ringa åt dig? Någon gång måste man vara den som ringer själv.
Comhems kundtjänst har blivit mycket bättre än vad den var för några år sedan. Aldrig varit kö de gånger jag ringt och alltid varit väldigt trevlig personal.
Om du inte gillar att sitta i telefon har Comhem en fin tjänst där du ställer din fråga via webben.
Har även för mig att Comhem erbjuder att du blir uppringd.

Ursäkta att jag skrev som jag gjorde.
Nej jag hoppas inte mattheo ringde för mig, och det tror jag inte. Jag har faktiskt använt comhem's twitter, har skickat 5st frågor senaste månaden med inget svar.

Jag tycker det är löjligt svårt att få tag på comhems twitter team, dock ser man ju att de svarar på diverse folk hela tiden under deras öppettider. Jag undrar vad answer-rate är för något.

Och tack för att du bad om ursäkt.