Vad är det för inställningar man skall göra i morphex efter man har droppat sin provider om man vill göra filer till ett funcard?Jag fick bara bild på 1,2,4, snälla hjälp nu....
Vad är det för inställningar man skall göra i morphex efter man har droppat sin provider om man vill göra filer till ett funcard?Jag fick bara bild på 1,2,4, snälla hjälp nu....
Hej!
Först måste du ha en provider.txt som är extractat
från ett fungerande originalkort, helst ett fullabonnemang.
PPUA
Insert UA/Serial YES
Boxer/Senda
Funcard (slipstream)
mvh
Harleyman 8)
Jag har ju enprovider som är extrxctad från ett fungerande kort, det är tyvärr inget fullabbonemang, men det fungerar det vet jag.Jag har ju gjort ett guldkort av detoch ett funcard till en sagembox och då fungerar det.Men när jag skall göra ett funcard till en 212 så får jag bara in 1,2,4 men till sagemboxen så får jag in allt?Det tycker jag är skumt? Någon aning :roll:
Hej!
Jag håller med dig, det låter skumt!
Jag känner inte igen problemet, kan bara råda dig
att läsa guiden skitnoga o prova igen ifall du skulle
ha missat nån detalj.
mvh
Harleyman 8)
Ok Tack för svaret!
En sak bara hur viktigt är det att använda ppua eller fungerar det lika bra med sa+00, har för mej att jag testat båda.
Om CustWp=00 representerar en abonnent (är aktiv) är det helt ok, annars kommer du inte att få någon uppdatering alls eller kanske bara får fake nycklar.
Hitta en PPUA som är aktiv inom gruppen, det är enda kravet.
/Spock
Ja fattar att jag behöver fungerande nycklar, men det är ju det jag har för till en sagembox så blir allt uppdaterat.Min provider skulle inte fungara med canal+ men det gör den nu för dom verkar köra på en annan nyckel nu.Men är den nyckeln som ligger under koder för vanliga eller för canal+.
Är det inte så att om jag väljer sa+00 så får jag alla inom den serien om det finns en fungerande där. :roll:
sa+00 funkar inte så i slipstream. man får bara sa updates som ska till custwp 00 då.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Hur kollar jag det då CustWp=00 representerar en abonnent (är aktiv)?