'hur lång tid tar det att installera Openpli ? har bootat om boxen efter laddat från USB och den säger "Starting" rätt länge nu tycker jag.
Hur länge skall jag vänta tills jag får någon bild ?
'hur lång tid tar det att installera Openpli ? har bootat om boxen efter laddat från USB och den säger "Starting" rätt länge nu tycker jag.
Hur länge skall jag vänta tills jag får någon bild ?
Någon minut ska det ta.
Denna box köpte jag i januari 2012 Vu+ Duo, och nu när jag skulle in med OpenPli funkade det inte riktigt.
Den sade att jag skulle "ta ut usb och boota om" men sedan stod den bara i "starting" läge. Jag provade uppdatera bootloader (eller vad det hette) sedan fungerade det. Tog inte lång tid att komma igång efter det![]()
Nu ger jag upp Openpli, jag får starta om Mgcamd hela tiden. Någon som vet vad den senaste fungerande versionen av Blackhole samt var jag kan få tag på den ?
ok, finns det någon annanstans att få tag på denna, jag kan ej regga konto - kommer aldrig något mail för att bekräfta.
Regga dig här då, där finns Black Hole 1.7.2 media tree även
http://cccam-exchange.com/threads/12...media-tree-%29
Nu har jag kört black hole ett tag .. .ska prova VIX nu och sedan se vilken man fastnar för..
Kört Open Pli, samt Black HOle tidigare..
min erfarenhet av Blackhole är att mediaspelaren inte funkar till 100% , däremot gör den det i Openpli, hur är det i Vix med det ? hunnit prova?