Ser det nu! Sorry!
Tror det är bättre att skriva det i meddelandetexten istället för i ämnesraden. Den är inte så i ögonfallande. Jag såg den tex. inte.
/F
Ser det nu! Sorry!
Tror det är bättre att skriva det i meddelandetexten istället för i ämnesraden. Den är inte så i ögonfallande. Jag såg den tex. inte.
/F
Humax 5100 c har utbytbar ca-modul=)Ursprungligen postat av erbuk
är väl tyvärr det enda som e bra med den sat@ns j@vla b@gboxen :twisted: :wink:
I dessa tider då det finns så många boxar ute i hushållen och flertal handlare som sålt och säljer boxar till detta system kommer aldrig att köpa att man ska byta box och behöva betala för det. Då skulle de inte få några kunder kvarSmartare än så är de... Det kommer med all säkerhet att bli så så som ni sa här att de gamla boxarna är kompatibla.
Mvh J.
vi får väl se vad som händer, köpte också min box för rätt många år sedan. Är det föresten någon som ännu fått något nytt kort?? bara undrar
To Dare is To Do
Det gäller väl att inte stoppa in det nya kortet förrän dess att det är alldeles kört med hobbykorten som vi har nu. Om man stoppar i det nya kortet uppdateras väl boxen på direkten med conaxköret. Hoppas att det tar lång tid innan dom tar bort det "gamla" systemet.
tja jag undrar om min xsat box fungerar den har följande saker??
__________________________________________________ ___________
En mottagare för parabol. Säljes utan abonnemang. Abonnemang får ni köpa ifrån det bolag ni önskar titta på. OBS! fungerar ej på kabel-tv eller marksänd TV (Robert Box) utan endast på parabol.
Funktioner ( Highlights )
Inbyggt viaccess och Conax (Embedded)
Svenska menyer
Snabb (Snabb processor)
2st Scart
2st Kortläsare
1st S-VHS utgång
Digital optisk ljudutgång (AC-3 Dolby Digital)
2st Phono Analoga ljudutgångar + 1st Bild
EPG (Tv guide, program lista)
detta är bara en länk till en artikel om CH ????????
forumet som jag skrev den under är väl om CH....