Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 27 av 27

Ämne: Conax signs contract with Swedish com hem AB

Ser det nu! Sorry!

Tror det är bättre att skriva det i meddelandetexten istället för i ämnesraden. Den är inte så i ögonfallande. Jag såg den tex. inte.

/F

Citat Ursprungligen postat av erbuk

De som har köpt boxarna av Comhem kommer säkert att kompenseras på något vis men har man köpt den någon annanstans så är det nog kört om man inte har en box med uttag för ca-modul (om det nu finns några sådana för kabel-tv)
    Humax 5100 c har utbytbar ca-modul=)

är väl tyvärr det enda som e bra med den sat@ns j@vla b@gboxen :twisted: :wink:

finepix
    Gäst

Logik

I dessa tider då det finns så många boxar ute i hushållen och flertal handlare som sålt och säljer boxar till detta system kommer aldrig att köpa att man ska byta box och behöva betala för det. Då skulle de inte få några kunder kvar Smartare än så är de... Det kommer med all säkerhet att bli så så som ni sa här att de gamla boxarna är kompatibla.
    Mvh J.

vi får väl se vad som händer, köpte också min box för rätt många år sedan. Är det föresten någon som ännu fått något nytt kort?? bara undrar
    To Dare is To Do

Det gäller väl att inte stoppa in det nya kortet förrän dess att det är alldeles kört med hobbykorten som vi har nu. Om man stoppar i det nya kortet uppdateras väl boxen på direkten med conaxköret. Hoppas att det tar lång tid innan dom tar bort det "gamla" systemet.

tja jag undrar

tja jag undrar om min xsat box fungerar den har följande saker??

__________________________________________________ ___________
    En mottagare för parabol. Säljes utan abonnemang. Abonnemang får ni köpa ifrån det bolag ni önskar titta på. OBS! fungerar ej på kabel-tv eller marksänd TV (Robert Box) utan endast på parabol.

Funktioner ( Highlights )
    Inbyggt viaccess och Conax (Embedded)
    Svenska menyer
    Snabb (Snabb processor)
    2st Scart
    2st Kortläsare
    1st S-VHS utgång
    Digital optisk ljudutgång (AC-3 Dolby Digital)
    2st Phono Analoga ljudutgångar + 1st Bild
    EPG (Tv guide, program lista)

nisse30
    Gäst

vad

detta är bara en länk till en artikel om CH ????????
    forumet som jag skrev den under är väl om CH....

Liknande ämnen

1. Conax.dat
    Av karl48 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-04-05, 09:21
  2. Conax på MII
    Av AdisB i forum Canal Digital
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2004-04-05, 00:12
  3. Conax
    Av demonen i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-04-04, 21:34
  4. Conax EMU på Nokia 9802 med Conax cam?
    Av nyfiken i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 17:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss