Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vilka prylar är lämpligast?

finepix
    Gäst

Vilka prylar är lämpligast?

Är nybörjare..
    Skall skaffa kort, programmerare, men VAD :shock:
    GK, FK? Vilka prog. osv.

Tacksam för svar.

Mvh.

Jag skulle avvakta och se vad som händer med de nya comhem-korten och eventuell övergång till Conax.

finepix
    Gäst

Konstigt..

Tror du att det blir större förändringar och i så fall när? Boxarna måste ju klara av det nya systemet iaf, annars får de problem med att byta dessa också. Någon som vet nåt???

Mvh. J

Jo det finns en sticky längst upp i forumet om de nya korten. Ingen vet ju riktigt vad det innebär vilket gör det osäkert vilken utrustning och vilka kort som behövs och om det över huvud taget blir möjligt att göra piratkort. Så det är ju dumt att just nu lägga pengar på nya prylar som kanske blir värdelösa i höst.

Sedan har Comhem slutit avtal med Conax om ett helt nytt kodsystem. Och det komplicerar ju det hela ytterligare eftersom man då sannolikt kommer att behöva byta ut boxarna.

finepix
    Gäst

Hej igen

Kan jag skaffa enklare grejer som funkar så länge? ppv behöver jag inte. isåfall vad?

Tack för svaren.

:smile: :smile:

Liknande ämnen

1. Vad behöver jag för prylar?
    Av Jockejo i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-08-15, 14:30
  2. Skumma prylar????
    Av El Lokko i forum Övrigt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-06-21, 15:25
  3. vilka
    Av hothot i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-01-20, 17:07
  4. Kolla på ViaSat på canaldigital prylar??
    Av nikgusta i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-29, 11:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss