Det är väldigt sällsynt med råd och tips på detta forum om det handlar om cardsharing utanför hushållet...
Det är väldigt sällsynt med råd och tips på detta forum om det handlar om cardsharing utanför hushållet...
För fan! Jag har försökt att överföra filer genom ftp, men det verkar som att standard lösenordet är ändrat. Jag kan inte logga in med root:dreambox.jag har sätt lösenordet i min box i krypterat format i filen passwd. Finns möjligen inte något sätt att få ut lösenordet därifrån?
Raspberry Pi /Smargo+ reader
Oscam server
MOVISTAR+ Premium Extra
Canal Digital Familjepaketet
Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E[/h]
Ett forum är till för att tycka och ställa frågor. Jag har inte bett dig svara, så det behöver du inte göra hädanefter.
Och ett forums regler är till för att följas! Respektera förbudet att diskutera kortdelning utanför hushållet. Du kommer ändå inte få några svar på sådana frågor.
Jag pratar inte utanför hushållet. Allt är inom mitt hushåll!
Om du har en Dreambox som är ansluten till en kortserver hos en "snubbe" och du inte ens får lov att komma in i din egen box eller vet dina egna konton eller inloggningsuppgifter så kan du inte gärna påstå att "Allt är inom mitt hushåll!"...
Sorry, men jag drar mig ur den här diskussionen nu när den visat sig handla om saker som faller utanför reglerna. Ett tips är att läsa reglerna innan du postar något nästa gång. Du har ändå skrivit 48 inlägg i det här forumet och således varit med ett tag så du borde ha koll på vad som gäller...![]()
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Jag måste ha missförstått det hela, ursäkta! Då lägger vi ner denna tråd.