Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Viasat utbud uppdateras igen

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger

    Viasat utbud uppdateras igen

    Ytterligare en gång kommer Viasat att utöka sitt utbud i norden.

    Mer info läs
    http://www.mtg.se/sv/medier/pressmed...aler-i-norden/

    Även HBO och Fox skall komma till norden läs
    http://www.engadget.com/2012/08/15/h...al-hbo-nordic/

    Så det blir en extremt trevlig höst för oss satellit nördar :P
    Jag vet att jag ser fram emot HBO och Fox iaf

    Men jag vet inte vilket bolag som skall ge ut HBO Fox än det förklarade inte texten.

  2. #2
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    men faan, nu måste jag ju sätta mig in i hur jag kan dela HD-utbudet på viafnatt också..kan ju inte bara ha deras HD-kanaler i vardagsrummet om det blir så många som 40 kanaler.. i-landsproblem jag vet
    Multitasking means screwing up several things at once.


  3. #3
    Seniormedlem nauleems avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Inlägg
    353
    Tackad
    12 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
    men faan, nu måste jag ju sätta mig in i hur jag kan dela HD-utbudet på viafnatt också..kan ju inte bara ha deras HD-kanaler i vardagsrummet om det blir så många som 40 kanaler.. i-landsproblem jag vet
    Menar du att du kan köra V*as*t HD på TV-rumstvn och dela resten till en annan box? Kör du korten i originalboxen?, men hur delar du då samtidigt?

  4. #4
    ComHit Crew wildones avatar
    Reg.datum
    Jan 2004
    Inlägg
    1 484
    Tackad
    62 gånger
    Nej jag menar att jag har viafnatts ursusla box kopplad till min tv i v-rummet..och inte delar kortet idag..eftersom det eg, bara är deras motor och fotbollskanal jag tittar på med deras skitbox
    Men kommer de med 40 HD-kanaler blir det ju genast intressant att dela ut de kanalerna också till ungarnas rum
    Multitasking means screwing up several things at once.


  5. #5
    Seniormedlem nauleems avatar
    Reg.datum
    Jul 2012
    Inlägg
    353
    Tackad
    12 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
    Nej jag menar att jag har viafnatts ursusla box kopplad till min tv i v-rummet..och inte delar kortet idag..eftersom det eg, bara är deras motor och fotbollskanal jag tittar på med deras skitbox
    Men kommer de med 40 HD-kanaler blir det ju genast intressant att dela ut de kanalerna också till ungarnas rum
    Ok, då är jag med...

  6. #6
    Ja det va ju många nya hd-kanaler det! Hoppas det kommer nån info hur man går tillväga för att kunna få ur nycklarna snart nudå... Skulle ju sitta fint att kunna se viasat golf hd i xtra rummet

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Jag ser fram emot detta iaf dock så lockar HBO o Fox mest iaf Sen visst blir det trevligt med fler hd kanaler på Viasat. Dock kan jag förstå frustrationen för er som inte har löst hd problemet än. Men de lösningar som finns ute just nu är inte 100% och har en tendens att lagga till då o då på hd och är något som är normalt om jag förstått saken rätt
    Senast redigerad av Kammaflaje den 2012-09-01 klockan 20:09.

  8. #8
    razorx
    Gäst

    Viasat utbud uppdateras igen

    Vad snackar du om?

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Kammaflaje Visa inlägg
    Jag ser fram emot detta iaf dock så lockar HBO o Fox mest iaf Sen visst blir det trevligt med fler hd kanaler på Viasat. Dock kan jag förstå frustrationen för er som inte har löst hd problemet än. Men de lösningar som finns ute just nu är inte 100% och har en tendens att lagga till då o då på hd och är något som är normalt om jag förstått saken rätt
    Vilka lösningar menar du då???
    Db 7000>Gemeni>Db 500T>Db 600T+S>IPBOX-9000>2Offset80>Wavefrontier T90>

  10. #10
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    http://www.sat-universe.com/showthread.php?t=221970 det är ett sett och det andra är att man tar fram hwkey och ekpair key direkt ur boxen nu har ni fått 2 tips sen får ni plugga själva hur man gör. Jag har lovat att inte sprida det vidare av den killen som hjälpte mej med mitt skit kort

Liknande ämnen

  1. När uppdateras kortet?
    Av zyx_11 i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-07, 11:55
  2. Svart i rutan igen? kl 14:12 EDIT FUNKAR NU IGEN
    Av PiZZaMaN i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-25, 13:21
  3. Viasat missar deadline IGEN!
    Av patrickp i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-08-04, 18:13
  4. Har viasat kodat om igen?
    Av savbrink i forum Viasat
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2002-11-28, 15:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss