Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Dreambox 800 hd se clone säger R01: No CA Found

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Tack Laron för en underbar guide de va strålande .

  2. #2
    Jag löste det problemet jätte enkelt. Ladda ner detta program så kommer det gå hur enkelt som helst.

    http://dreamoem.com/showthread.php?1...nigma2-EDition

  3. #3
    Färsking
    Reg.datum
    Aug 2013
    Inlägg
    26
    Tackad
    1 gånger
    Citat Ursprungligen postat av nebbe8 Visa inlägg
    Jag löste det problemet jätte enkelt. Ladda ner detta program så kommer det gå hur enkelt som helst.

    http://dreamoem.com/showthread.php?1...nigma2-EDition
    Behövde du koppla med miniusb eller hur gjorde du det? Jag har fått "No CA error" och kan inte lösa problemet. Kan du vägleda mig?

    Tackar på förhand!

Liknande ämnen

  1. Dreambox clone till comhem
    Av arcsky i forum Dreambox
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2012-11-19, 12:21
  2. DreamBox 500C CLONE Hjälp
    Av krigare37 i forum Dreambox
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-06-27, 16:30
  3. Dreambox clone
    Av bajen i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2012-01-06, 09:33
  4. Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-10-07, 10:35
  5. DM600S: dreambox not found
    Av urbanlarsson i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 15:32

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss