Resultat 1 till 10 av 24

Ämne: Trasig dm500?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jun 2011
    Inlägg
    154
    Tackad
    7 gånger

    Sv: Trasig dm500?

    Citat Ursprungligen postat av majstor Visa inlägg
    Det är sällan du behöver att byta nätverkschipet, byt i stället elko C65

    -capacitor C65 (33uF/16V)byt ut med 220uF/16V Low Impedance/ESR type.
    -Löd 4,7 uF/16V TENTAL! parallelt med C17. Akta polaritet
    -Löd 4,7 uF/16V TENTAL! parallelt med C23. Akta polaritetDM500 nätfix.jpg
    Rekommenderar du mig att göra detta i mitt specifika fall eller i största allmänhet när boxens nätverk inte funkar ?

    Skickat från min MK16i via Tapatalk 2

  2. #2
    Medlem majstors avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Inlägg
    103
    Tackad
    4 gånger
    När boxens nätverk inte funkar.

Liknande ämnen

  1. HDMI Trasig?
    Av CharlieX77 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-29, 18:54
  2. trasig tuner?
    Av MrStek i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 19:03
  3. Trasig DM600PVR?
    Av sieger i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-15, 13:15
  4. Trasig mottagare? DM500-T
    Av Kokkivoxx i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-14, 08:52
  5. Trasig brännare?
    Av snyggbira i forum Övrigt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-04-02, 22:02

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss