Inga problem med inspelningar, om du initierar HDD under Meny->installation->system->hårddisk->initiering
och bestämmer inspelningsplats under Meny->installation->system->recording settings
beson
Inga problem med inspelningar, om du initierar HDD under Meny->installation->system->hårddisk->initiering
och bestämmer inspelningsplats under Meny->installation->system->recording settings
beson
Clarke-Tech ET9000HD x 2 | Raspberry PI
Vix har bara strulat för mig. Vågar knappt röra fjärrkontrollen för då blir det en krasch.
Tyvärr fungerar inte vix för mig alls idag, kan inte ens starta boxen längre. "Booting..." står det bara i displayen.
Andvänd inte vix!
Lite sen i tråden. Har nu kört VIX 3.0 i några mån , detta med Oscam o via/Cd i. Det flyter på ganska bra, det som händer är när den där jäkla synsamreklamen kommer, då fryser bilden, endast bilden på tv:n Spelar jag in så funkar det på inspelningen, jag löser det med att sätta den i viloläge några sek sen funkar bilden igen, ljud osv funkar. Men som sagt ganska nöjd o det finns säkert nån enkel lösning på detta, t ex byta kanal när Synsam kommer fram![]()