Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Au fil

milton
    Gäst

Au fil

Någon som kan hjälpa mej med hur gör man en AU fil till Viasat :?: :?:

milton
    Gäst

Au fil

Skulle vilja ha hjälp med en sak låter säkert enkelt för dom som kan men jag är inte så haj på detta med filer oki nu till frågan..

Jag har 2 st filer med namn på den ena heter 4 pic.hex är en Hex fil
    Den andra filen heter 4ee är en Bin-fil men när jag ska bränna dom på mitt guldkort så tar den inte imot 4ee bin-filen men Pic-filen går det bra med att lägga i brännar-progamet :?: :?:

Mvh Milton

Prova att döpa om .bim filen till .hex

Om det inte skulle gå så skapa två nya filer med hjälp av morphex 3.61.

Mvh Hoqqe
    Här finns Guider & Filer
    REGLER för forumet
    Alla frågor du har ställ dem i forumet. Inte i PM.

I dessa guider står det att man måste ha ett originalkort för att själv göra AU kort, här är min fråga:

Kan man tex ha ett Viasat BAS originalkort och med hjälp av det kunna göra Viasat GULD AU kort eller kan man bara göra samma som originalkortet?

Tack!

Nej det går inte. Du måste ha kort med guld abb.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

synd...

OK, tack för svaret

janix
    Gäst

jo då!!

[jag har kunnat göra au på ett bas abbo jag ägde detta kort betalade bara 79 kr i månaden har au kortet kvar men det är bara 3-orna,z-tv,1,2sved & ticket som fungerar.kommer viasat att skicka ut nya kort dom med?

Det ska gå att göra ett kort som alla kanaler funkar på oavsett vad man abbonerar på för alla huvudnycklar finns på alla orginalkort annars så skulle man ju få ett nytt kort varje gång man ändrar sitt utbud.
    Rätta mig om jag har fel men jag har aldrig behövt läsa av ett guldkort för att göra ett piratkort med alla kanaler.

Vilka uppdateringar som skickas till ett visst kort styrs från ViaSat och inte från kortet.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss