Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Liten undran ang. reglerna....

  1. #1

    Liten undran ang. reglerna....

    Hejsan!

    Jag är rätt ny här och har förstått att vissa regler ska följas för att man ska förbli medlem i denna eminenta församling. Jag har dock en liten undran om en sak som står i påminnelsen om regler, jag citerar:

    "Vi i ComHit Crew vill påminna Er om att några frågor i PM eller e-mail ej är tillåtna.
    Om frågor förekommer, kan användaren bli avstängd från forumet. Frågorna ställs i forumen." slut citat.

    Kan ni förklara detta, jag läser gång på gång men förstår inte alls, vilka PM menas? Får man inte ha frågor i några privata meddelanden till någon överhuvud taget, eller??

    Mvh "El Stupido" Mecman :roll: :lol:

  2. #2
    nej du får till ex. skicka PM till mig.. men du får inte skicka PM med vanliga frågor till Comhit Crew....

  3. #3
    Antar att dom menar frågor till dom i ComHit Crew som lika järna kan ställas i forumet

  4. #4
    Michelangelo du va vass i da :wink:

  5. #5
    Jaha, det var såå enkelt!

    Mvh

    Mecman, still with a running GK........

  6. #6
    Om inte frågan har ställts innan så gynnar det ju alla att det ställs i forumet och inte direkt till någon annan. Fast det är bara till ComHit Crew som reglerna gäller.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

Liknande ämnen

  1. En liten undran till....
    Av Pytten i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-29, 11:59
  2. En undran
    Av IceBird i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-02-05, 16:28
  3. En liten liten fråga ?
    Av triax i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-12-22, 19:49
  4. LÄs Reglerna !
    Av - ANTi - i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-15, 16:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss