Om det är en klon blir jag inte förvånad. Men annars så ska du stänga av ac3/dts nedmuxning i A/V inställningarna och välja enbart AC3 ljud på kanalen du tittar på.
Själv fick jag koppla den optiska via tvn till hembion för att få det att fungera på min klon.




Svara med citat
