ok, det var nog lite fattigt med info.
Det är en DM500HD med Newnigma2 och jag kör mgcamd 1.31.
Vad tror ni om signal styrkan/kvaliten, är inte den extremt låg?
Jag funderar på om man skulle prova justera parabolen lite.