ok, det var nog lite fattigt med info.
Det är en DM500HD med Newnigma2 och jag kör mgcamd 1.31.
Vad tror ni om signal styrkan/kvaliten, är inte den extremt låg?
Jag funderar på om man skulle prova justera parabolen lite.
ok, det var nog lite fattigt med info.
Det är en DM500HD med Newnigma2 och jag kör mgcamd 1.31.
Vad tror ni om signal styrkan/kvaliten, är inte den extremt låg?
Jag funderar på om man skulle prova justera parabolen lite.