Citat Ursprungligen postat av beson Visa inlägg
Och så börjar tjugo frågor igen...

Vilken image har du?
Det skiljer sig beroende på val av image.
Med openpli laddar du ner softcams direkt från plugins menyn.

Med VIX hämtar du softcams här
http://www.world-of-satellite.com/en...=ViX-Softcams/
ftp:ar till /tmp och installerar genom blå knapp->VIX->installera lokala utökningar

BH har jag inte använt, men med en enkel googling på "blackhole emu" fann jag att tillvägagångssättet är likadant som med VIX.

beson
Jag har senaste BlackHole och hoppas på att man kan ladda ner och installera den direkt med boxen! ?
Men när jag går in på addons och väljer valet online feeds settings update så kommer nästa sida fram och så uppe till vänster hörn så snurrar det som att den söker efter uppdateringar och i neder kant av bilden står det att den söker efter tillgängliga uppdateringar men sen så händer det inget och när jag försöker att gå tillbaka så händer inget och inte heller om jag trycker på standbay vare sig på fjärren eller boxen, så det enda som jag kam göra då är att bryta strömmen och starta om vilket inte är bra för boxen, och jag har försökt flera gånger med detta, så vad kan det bero på då?
Har även fått upp att visa plugin inte är tillgängliga:
Extensions/MovieSearch ( No modul named Toolkit. NTIVirtualKeyBoard) Vad betyder detta och vad ska jag göra för att få det att funka, trodde alla plugin man laddade ner från addons var kompatibla med imagen och boxen?