Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Oscam ingen bild

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av beson Visa inlägg
    Och så börjar tjugo frågor igen...

Vilken image har du?
    Det skiljer sig beroende på val av image.
    Med openpli laddar du ner softcams direkt från plugins menyn.

Med VIX hämtar du softcams här
    http://www.world-of-satellite.com/en...=ViX-Softcams/
    ftp:ar till /tmp och installerar genom blå knapp->VIX->installera lokala utökningar

BH har jag inte använt, men med en enkel googling på "blackhole emu" fann jag att tillvägagångssättet är likadant som med VIX.

beson
    Jag har senaste BlackHole och hoppas på att man kan ladda ner och installera den direkt med boxen! ?
    Men när jag går in på addons och väljer valet online feeds settings update så kommer nästa sida fram och så uppe till vänster hörn så snurrar det som att den söker efter uppdateringar och i neder kant av bilden står det att den söker efter tillgängliga uppdateringar men sen så händer det inget och när jag försöker att gå tillbaka så händer inget och inte heller om jag trycker på standbay vare sig på fjärren eller boxen, så det enda som jag kam göra då är att bryta strömmen och starta om vilket inte är bra för boxen, och jag har försökt flera gånger med detta, så vad kan det bero på då?
    Har även fått upp att visa plugin inte är tillgängliga:
    Extensions/MovieSearch ( No modul named Toolkit. NTIVirtualKeyBoard) Vad betyder detta och vad ska jag göra för att få det att funka, trodde alla plugin man laddade ner från addons var kompatibla med imagen och boxen?

Färsking
    Reg.datum
    Apr 2013
    Tackad
    1 gånger
    Hej!

Einstein lär ha sagt att det är bara två saker som är oändliga, människans dumhet och universum och jag är inte säker på universum.

Själv kan jag bara verifiera den om människan, kortet var ju naturligtvis felvänt, ja ja.

Tack beson och atomized för att ni tog er tid, inget fel på era konfigurationsförslag!

:-) Janne

Hej,

Jag hade samma problem, och för att förtydliga, CD kortet ska sitta med baksidan uppåt och i översta facket.

Och ett svar till frågan tidigare om installation i Blackhole av softcamen. Lägg .ipk filen i TMP mappen. Sen i Blackhole under Addons välj att manuellt installera .ipk-filer. Då listas de plugins som finns tillgängliga och då är det bara att installera.

Janne

Liknande ämnen

1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2013-02-08, 16:16
  2. Ingen bild
    Av Mikael222 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-10-26, 20:15
  3. Ingen bild på PPV...
    Av Crabbe73se i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-16, 16:34

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss