Om det inte fungerar så är jag nyfiken på hur din newcamd.list ser ut exakt med radbrytningar också.
Du kan köra kommandot cat på den filen när du är inloggad med putty så pruttar den ut innehållet på skärmen
Om det inte fungerar så är jag nyfiken på hur din newcamd.list ser ut exakt med radbrytningar också.
Du kan köra kommandot cat på den filen när du är inloggad med putty så pruttar den ut innehållet på skärmen
CWS_KEEPALIVE = 300
CWS = 192.168.1.50 8000 dummy dummy 01 02 03 04 05 06 07 08 09 0A 0B 0C 0D lan server1
Så ser den ut förutom att lan server är på samma rad
Har funderat på att flasha om boxen med Gemini 4.70 Non Bomb .
men då fanns inte mgcamd 1.35 i den
Det är ingen idé att du byter image innan du har rett ut detta. Risken är bara att du får precis samma problem i den nya imagen...
Innan du gör något annat så prova att byta
B: { 06 }
till
B: { 00 }
ifall det är så att du inte har OpenPli 3.0 utan en äldre OpenPLI. Hur installerade du förresten mgcamd? Gjorde du det från menyerna i boxen?
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Dock så borde det blivit rätt om han installerade via fjärren.
Skräptecken kan man se med cat -a eller cat -A och kommer säkert visa sig Windows radavsluts tecken.
Laddar du hem både mgcamd softcam och config från downloadmenyn? Edit: för jag glömde config-filerna en gång o la in egna, då funkade det inte.. Testat att köra n-line och cccam?
Senast redigerad av Muggesand den 2013-05-05 klockan 19:36.
Det man inte vet, har man ingen aning om!
ska prova att flasha om till nyare open pli. Hör av mig med resultat.
nu när jag kör flash wizard så hakar den up sig efter 84%
måste nog skaffa en nollmodem kabel