Resultat 1 till 10 av 20

Ämne: Dreambox - Hemmabio. HJÄLP!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Jag hade kopplat optisk från din DM600 till ljuddystemet och med scart till TVn (eller den kablen de andra rekommenderar).

Då kan du välja att ha ljud i TVn när du vill ha det, och sen bara starta ljudsystemet när du vill ha använda dina högtalare.

Du borde dock verkligen se över att byta till en box med HDMI, tex en DM800SE.

Citat Ursprungligen postat av ArneW Visa inlägg
    Jag hade kopplat optisk från din DM600 till ljuddystemet och med scart till TVn (eller den kablen de andra rekommenderar).

Då kan du välja att ha ljud i TVn när du vill ha det, och sen bara starta ljudsystemet när du vill ha använda dina högtalare.

Du borde dock verkligen se över att byta till en box med HDMI, tex en DM800SE.
    Precis så jag kör atm och det funkar över förväntan! Det blev jätte bra! Självklart skulle jag vilja ha en box med hdmi men det är en kostnadsfråga förtillfället. Just nu duger det fint med scart, har ändå inga hd-kanaler att titta på

Liknande ämnen

1. dreambox hjälp
    Av klut i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 20:29
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-25, 19:47
  3. Koppla till hemmabio
    Av Jimmi i forum Dreambox
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 20:53
  4. dreambox hjälp!
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2004-11-04, 20:33
  5. Dreambox Hjälp
    Av por i forum Övriga mottagare
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-29, 13:55

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss