Jag har en VU+ box med Via o Cd är dejt någon som vet varför jag inte kan se play kanalerna
Jag har en VU+ box med Via o Cd är dejt någon som vet varför jag inte kan se play kanalerna
VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
Linux rules!
VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero
Tråden började med:
" Jag har en VU+ box med Via o Cd är dejt någon som vet varför jag inte kan se play kanalerna"
Jag svarar:
"Fungerar bara på original boxarna"
Vad är det du har svårt att förstå?
Han undrade specifikt om en digitalbox, inte hur han kan kolla på play tjänsterna annars.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Senast redigerad av rodak den 2013-05-15 klockan 17:26.
OK, ursäkta (igen)
Jag fattade inte exakt var i ditt svar du svarade på TS fråga -"varför", iofs utan ett frågetecken.
Din attityd här på forumet är underbar.... Men jag ska försöka skriva så att även du förstår:
Han undrade varför han inte kunde se på play på sin vu+, svaret blev att det bara fungerar på original boxarna. Alltså kan han inte se på play för att han försöker göra det på en box som inte är godkänd och programmerad av leverantören.
Hade han frågat hur han kan kolla på play så hade han fått ett annorlunda svar. Nu undrade han specifikt varför han inte får det att fungera på en Vu+.
Om du fortfarande inte ser det självklara, enkla och raka svaret så får du vända dig till någon annan.
Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2
Senast redigerad av rodak den 2013-05-15 klockan 17:57.
cyborgpunte är du go eller kan du inte läsa eller är du ute efter att bara jäklas ??? hitta felen här då