Ska finnas streaming funktion i mjukvara 2.11.49 eller senare, har inte provat någon av dessa mjukvaror så jag vet inte vad det går för
Ska finnas streaming funktion i mjukvara 2.11.49 eller senare, har inte provat någon av dessa mjukvaror så jag vet inte vad det går för
Finns webinterface V.116.18 att stoppa i, men de flesta funktionerna fungerar bara på Octagon
Menar du denna? http://miraclefiles.net/index.php?category=12
Om inte, kan du länka?![]()
Du får hämta den i tyskland http://www.octagon-forum.com/![]()