Nilesat funkar inte längre jag vet inte vad har hänt.
Nilesat funkar inte längre jag vet inte vad har hänt.
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
Någon som vet om det är någe speciellt för att få i gång tsmedia med blackhole kör med 2.0.1 och vu+duo
tspanel lirar men då jag försöker ladda ner tsmedia blir det error http get eller vad det står?
Vart ska tsmedia ligga sedan det är installerat går man direkt in på plugins eller måste man in på tspanel först?
Har provat installera tsmedia med länken som fanns i tråden via tmp mappen med står någe error om vu+duo feed i loggen sedan står det iofs succesful men tsmedia dyker inte upp..
Hjälp någon
testade att köra in open pli .för att tsmedia ska funka bättre ....
har testat med olika cammar ...men får ingen att funka... har mgcamd, men hittar ingen newcamd.list i var/keys ..följer inte config med när man kör in mgcamd på boxen.. var hämtar man config is så fall?
får inte cccam att funka heller...hittar cccam.cfg i var/etc ..men funkar inte om jag ändrar där...
Kan vara att filerna ligger i /usr/keys, om så är fallet så kolla att /var/keys är sym-länkat till /usr/keys
Senast redigerad av Ibrahim den 2013-09-20 klockan 17:00.
VU+SOLO 4K
KÖR BÄSTA IPTV
men open pli funkar väl bättre med tsmedia?..
ok...du får jag testa att lägga in newcamd.list själv då...
Ibland kan det vara så att de skickar med en newcamd.list.example fil. Alltså en exempel-fil hur newcamd.list kan se ut. I så fall kan man kopiera den till newcamd.list och sedan editera den.
Annars är det ju ingen större konst att snickra till filen själv. Oftast räcker det med två eller tre rader.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!
Någon som vet om man får några sportkanaler som visar PL,CL eller la liga med denna plugin?typ al jazeera eller några andra? goltv?