Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vill ha tips

  1. #1
    MrJ
    Gäst

    Vill ha tips

    Har ett guldkort (AU) som jag skulle vilja få igång igen (Röda rutan dyker upp). Jag har läst i forumet och konstaterat att man måste skaffa en brännare för att få igång det, är så fallet? eller går det att lösa remote?

    Ifall man behöver man mer köpa brännare vart köper jag det till bästa pris?

    Skulle vara evigt tacksam om nån kunde svara på detta.

  2. #2
    mp3.5 rekomenderas finns på www.sat.nu
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    Läs på http://comhit.net/viewtopic.php?t=3925
    Citat Ursprungligen postat av Hoqqe
    Om man har AU kort och vill att den röda rutan ska frösvinna så finns det några alt att göra.

    1. man kan förstöra sitt AU kort med hjälp av att knappa in denna kod.
    1240 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 men OBS!! mk:s förstörs Så det blir bara ett Remote kort av det.

    2. Om man har brännare så kan man göra ett rent remote kort så slipper man det också.

    3. Skaffa ett funcard med slipstream filer så kan man fortfarande ha AU och det också att remota in nya koder till PPV om man vill det.

    Mvh Hoqqe
    //Per

  4. #4
    MrJ
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av MobbA
    Läs på http://comhit.net/viewtopic.php?t=3925
    Citat Ursprungligen postat av Hoqqe
    Om man har AU kort och vill att den röda rutan ska frösvinna så finns det några alt att göra.

    1. man kan förstöra sitt AU kort med hjälp av att knappa in denna kod.
    1240 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 men OBS!! mk:s förstörs Så det blir bara ett Remote kort av det.

    2. Om man har brännare så kan man göra ett rent remote kort så slipper man det också.

    3. Skaffa ett funcard med slipstream filer så kan man fortfarande ha AU och det också att remota in nya koder till PPV om man vill det.

    Mvh Hoqqe
    //Per

    Så som Hogge beskrivar att Funcard med slipstream fungerar så fungerar ju mitt AU GK, jag har hela tiden varit tvungen att knappa in koder manuellt för att få PPV att fungera men alla andra kanaler har fungerat.
    Vad menas med att MK:s förstörs ? Vad är MK
    Jag är som sagt nybörjare på detta.

  5. #5
    MK är dem nyckarna kopierade från Org kortet som gör att du får uppdatering på koderna automatiskt.. utan rätt mk inget AU alltså...

Liknande ämnen

  1. GPS Tips
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 13:48
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-19, 19:10
  3. tips
    Av fan194 i forum Boxer
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-02-18, 21:12
  4. tips
    Av ynot i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-12-03, 21:09
  5. Tips !
    Av Eldkvarn i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-20, 12:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss