Resultat 1 till 10 av 23

Ämne: Sim 2.10 eller A8p

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Citat Ursprungligen postat av tobbe54 Visa inlägg
    Återstår då min och "nicnull",s fråga om man kan ersätta sim 2.1 m A8 och sedan kunna flasha OpenPli 3.0 (orginalversion då)?
    Om du har dm800se med sim 2.10........du kan ersätta sim A8P och flasha om med senaste openpli det går fin.
    VU+SOLO 4K
    KÖR BÄSTA IPTV

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Ibrahim Visa inlägg
    Om du har dm800se med sim 2.10........du kan ersätta sim A8P och flasha om med senaste openpli det går fin.
    Tack Ibra.
    Då får jag söka reda på länken till OpenPli 2.1 som du gett i nån tidigare tråd och flasha först med den.
    Sen när jag beställer nåt annat kan jag ju ta med ett sim A8P och testa senaste OpenPli.
    __________________________________________________ _________________________________________________
    Linux, Ubuntu 12.04, OSCam Build 6089
    DM800HDse/OpenPli 3, DM500HD Sim 2.1/PeterPan, DM500HD/Gemini2 5.1 -SkyboxS12 - Skybox F3 - MgCamd 1.35a

  3. #3
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Lägg in den 100% som openpli 3.0
    http://www.dreamoem.com/showthread.p...1-beta-dm800se
    VU+SOLO 4K
    KÖR BÄSTA IPTV

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-30, 18:18
  2. sim 1.0, 2.0 eller 2,1?
    Av bbra2000 i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-16, 11:14
  3. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-03-23, 21:06
  4. vpn eller ssh
    Av hotshot i forum Dreambox
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-10-22, 21:54
  5. BC eller MK II
    Av Mr_elite i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2003-05-15, 17:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss