Prova och och byt plats med huvudena
Typ thor och Astra
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Prova och och byt plats med huvudena
Typ thor och Astra
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Nej, det går ju inte för jag har ju motorparabol. Annars var tanken god.
Funkar det på de andra satelliterna är det inte LNBt utan mer troligen att positionen har rubbats för ASTRA4. Ställ in igen.
Jag provade att starta om boxen. Då fungerar det ett litet tag innan mottagningen försvinner.
Ungefär 10 minuter tog det.
Jag har provat lite mer nu under helgen. Bytte till min gamla 7020 och då blev det i princip full mottagning på båda staplarna på Astra 4.8e. Tycker då att det måste vara fel på tunern i min nya 7020hd eller vad tror ni?
Mvh Tom