Piphalu, visst är det så, vill minnas att en del dreamboxar har ju CI-slots, men flertalet inte. I alla fall inte de billigare varianterna (kanske) osäker. Men i alla fall, jag anser att det är lite ynkligt att dyrare boxar inte har just en CI-slot, så mycket kan det ju inte kosta att ha med. Men sak samma, jag har ju ingen dreambox.

armageddon66, mmm, jag har också haft det som intresse att testa, men inte blivit något med detta ännu. Mitt egentliga syfte är att även kunna titta på andra bolags paket via satellite, frankrike, italien osv. Bara för att jämföra och se lite vad dom tittar på för TV osv. Men i övrigt har jag inget intresse egentligen, tittar inte på sport, film osv. Jag betalar redan för de kanaler jag tittar på och som är ganska bra.

Men det mest intressanta är hur dom lyckats lösa det där att komma runt problemet som t.ex. Viasat HD osv. Hur gör dessa, det måste ju uppenbarligen finnas något knep för att komma runt detta men frågan är hur. Jag har inte hittat någon information på nätet men läst om att det tydligen ska gå, men är hemligt eller svårt att få tag i informationen.