Vilka satelliter som helst, men helst Astra och Sirius. Vill mest bara få den att funka, nu ligger den ju bara och samlar damm.. Det står ungefär att den hittar båda tunerna, men att båda är 'tomma'?
Har haft iväg den hos en vän som är rätt duktig och han trodde att det skulle funka genom att köpa en ny tuner bara. Därför tänkte jag bara höra ifall ni andra stödjer hans teori.
Just nu är det OpenPLI 4.0 jag har i..





Svara med citat
