Images är egentlige ett personligt tycke men du kommer nog bli nöjd med openpli tex.
Det är sata2.5 tums hdd ja. Skulle inte tro att det är sata 3 och spelar egentligen ingen roll i en digitalbox.
Images är egentlige ett personligt tycke men du kommer nog bli nöjd med openpli tex.
Det är sata2.5 tums hdd ja. Skulle inte tro att det är sata 3 och spelar egentligen ingen roll i en digitalbox.
Jag rekomenderar solo2 starkt jag använder openpli på min solo2 och den fungerar galant dock finns inte hbbtv och opera webbläsaren kvar i openpli efter man har flashat om.
Senast redigerad av joakim95 den 2013-11-06 klockan 07:52.
Carpe Diem
funderar me på vu+ men en prismcube istället men måste då reda på lite saker först tex softcams funkar och så än så länge har jag inte hittar någon info ang detta
Tackar för synpunkterna
Hmm, var tankar man ner openpli till VU+ Solo2 boxen?
Är det bökigt att flasha den? Har för mig att jag tidigare läste nån om att man inte flashar ifrån nätverket utan ifrån ett USB minne.
Hur får man in mgcamd? är det bara att installera under nån plugins meny eller?
- Ladda hem image från http://openpli.org/download/vusolo2/
- Packa upp ZIP-filen.
- Ta fram ett USB-minne och formatera minnet. Obs se till att filsystemet på minnet är FAT32. OBS allt som finns på minnet raderas.
- Kopiera över mappen vuplus som du fick när packade upp ZIP-filen till ett tomt USB-minne.
OSCAM 1.20-unstable_svn build r8647
CSP 0.9.0r228 - JVM: [Java HotSpot(TM) 64-Bit Server VM1.6.0_43-b01]
Kortläsare: 2st Omnikey 3121