Då det är Enigma i en Dreambox och en Vu+ och det är dream multimedia som ligger bakom Enigma så blir inte jag förvånad om det blir samma sak där på Vu+ sidan. Fast det gissar jag bara och har inga hard fakta på.
Dock så ser jag en nu uppstickare som ännu är lite för nytt och det är Prismcube som bygger på Xbmc men tyvärr kan inte vu+ eller dreambox köra det pga att det är en annan arkitektur. Det är Vu+ som ligger bakom boxen men under namnet Prismcube Ruby. Hittar inte mycket info om den än förutom att det skall gå och köra Oscam på den. I framtiden så kommer jag antagligen att skaffa en sån fast än den är otroligt ful.![]()
Men vem kan tacka nej till en kombo mellan Vu+ och Xbmc.![]()
Att kunna använda en och samma maskin som digitalbox och ett bra mediacenter är guld värt.
Men som jag sa ovan så är Prismcube relativt nytt tyvärr så än så länge avvaktar jag tills jag kan se en stadig marknad ang denna.
Edit: att det kunde smyga om så mycket stavfel :P skäms ju nästan.
Edit2: kanske skulle besvara din fråga mer bestämt också mellan Enigma baserade boxar och där håller jag med atomized till 100% han hann före att svara. Grrr :P