Citat Ursprungligen postat av MrPotatoHead Visa inlägg
Jag är ledsen, är verkligen inte ute efter att vara taskig, men det du säger bevisar ingenting. Du kanske hade otur, eller var din email taggad sedan tidigare pga tvivelaktiga försäljningar.

Så länge det inte är en egen hårdvaruimplementation, utan en "reverse engineering" av Dreambox krets så är det en kopia, oavsett tuner-antal.
Vad vill du att jag ska bevisa jag har bevis på allting.....snälla jag bytte bara namn,tel,email adress så blev den godkänd på blocket och ingen krävde kvitto
kolla på blocket nu ingen har kvitto ingen har bild på boxen flesta inte har skrivit boxen är original men de blivit godkända !!!!!
texten från blocket
För att din annons ska kunna godkännas behöver vi få in ytterligare uppgifter om din vara, som t.ex. kopia på kvitto (ej från privatperson) eller kopia på garantibevis, alternativt en bild på varan tagen på en färsk dagstidning. Skriv in till oss via formuläret på vår kundservicesida http://www.blocket.se/kundservice så ger vi dig vidare instruktioner. Vi hoppas på förståelse trots att det innebär visst merarbete för dig som annonsör.