Resultat 1 till 10 av 25

Ämne: Dm7020hd v2

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av von_skunck Visa inlägg
    OK, gissar att smaken är som baken kring vilken image man gillar. Själv tycker jag openpli har varit riktigt bra och stabil.
    Hur som helst lite off ämnet, men är 2749:- ett ok pris för en Vu+ Solo2 ? (utan disk, stoppar i själv)
    Mvh Lasse

    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1583524
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    OK en sista koll innan jag lägger en beställning på en Vu+ Solo2, det är väl helt ok att köra CCcam med kortet i min Dreambox och ha Vu'en som en klient ?

    Mvh Lasse

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Skall ej va något problem cccam är ju cccam och enigma är enigma... hade varit konstigt om de inte kunde.

    För att kommentera openpli som image har jag sagt i andra poser men har kommer en förenklad förklaring vad jag tycker om openpli. Openpli är medelmåtting image i kvalitet.
    Senast redigerad av Kammaflaje den 2013-12-06 klockan 21:42.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Ja men openpli är nice pga sub, samba, samt du slipper hålla på med att välja mellan Media player och DVD player... Inga problem för mig som jobbar med IT men dom andra vill bra trycka på PVR och allt skall funka

    Mvh Lasse

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Tror jag ska ställa om fråhan i ny tråd... vore skit om det inte funkade

  6. #6
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Citat Ursprungligen postat av von_skunck Visa inlägg
    Tror jag ska ställa om fråhan i ny tråd... vore skit om det inte funkade
    Det ska inte vara några problem.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2010
    Inlägg
    424
    Tackad
    8 gånger
    Då kom Vu+Solo2 boxen hemma, flashad med openpli4 och CCcam konfad funkar riktigt bra också...Nu ligger den under granen.
    Noterade att signalstyrkan blev nästan 10% högre med Vu burken jämfört med min DM7020HD(självklart samma kablar som användes)

    Mvh LAsse

Liknande ämnen

  1. Dm7020hd
    Av J-zon i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-11-11, 21:33
  2. TSimage-1.0.0-DM7020HD-OE 1.6
    Av Pane i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-08-25, 12:28
  3. DM7020HD och VLC
    Av von_skunck i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-08-20, 18:03
  4. DM7020HD pli 2.1 Codec
    Av von_skunck i forum Dreambox
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-08-18, 09:43
  5. Dm7020hd
    Av J-zon i forum Dreambox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-04-05, 16:41

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss