Citat Ursprungligen postat av rodak Visa inlägg
Borta kommer väl aldrig att ske? Alltid någon som har backup på en image.
Openpli 3 är historia och får inga nya funktioner eller buggfixar. Openpli 3 är nerlagt och OpenPli 4 har tagit över.
Det var det jag skrev från början och det jag menade från början.

Men ja, just det, du har ju alltid 100% rätt. Måste va jag som är dum. Openpli 3 utvecklas och får buggfixar snabbare än openpli 4. Ska genast installera openpli 3 så att jag hänger med i utvecklingen. Måste även hitta en Windows 95 installation också....

https://mobile.twitter.com/openpli

Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk
Rodak jag har inte skrivit jag har alltid rätt !och jag säger inte jag är duktig vi är här för att hjälpa varandra och alla är duktiga på något ingen är bäst i forumet !!!
snälla ni måste förstå det är inte fel att köra med openpli 2.1 eller 3.0 de är redan klara o de har alla funktionen nu.....det är helt ok om man kör openpli 3.0
vad spelar det för roll om man bara tittar på kanaler?den image är bra som man tycker att det är bra.....det är inte alltid bra man bara uppgraderar och uppgraderar
den jag som tänker på mest att flashminnet det är oerhört viktigt om vill installera några problem om du har openpli 4.0 hur kan du installera t.ex mediaportal.
om kanske några månader du kan inte ha dm800se openpli image blir större o större.
själv kan jag använda openpli 2.1 3.0 och 4.0 det spelar ingen roll för mig....jag tänker mera på flashminnet men ni tänker mera buggfixar o utveckling.
om man kör med vu+solo2 det är helt ok med openpli 4.0 för den har större flashminnet.
ni som kör med openpli 4.0 och dm800se hur mycket utrymma ni har på flashminnet?
om ni vill att era dm800se funkar bra så måste ni tänka på flashminnet annars ni får störningar.