INGEN har påstått att man inte kan köra 2.1 eller 3.0. Du skrev följande:
Vilket inte är sant. Det är det ENDA folk kommenterade.
Ingen har heller påstått att man måste köra senaste.
Vad menar du med "borta"?
Fler utropstecken gör inte att man förstår dig bättre eller vad du säger mer sant.
Vi har full förståelse för att svenska inte är ditt förstaspråk, men det betyder bara att man måste vara extra tydlig när man uttrycker sig. Läs om eller använd google translate. Sätt dig inte i försvarsställning direkt och tro att alla är emot dig.
Tror ingen här läser med tänderna. Och tandläkarens kroppshydda påverkar nog heller inte hans eventuella ingrepp.
Jag svär du behöver en riktig tandläkare.....läs noga vad jag skrev och vad jag menade så vet du jag menade...allt jag skrev det är bra för dreambox användare
men om du inte förstår vad jag ska göra?Jag är invandrare men jag har inte något problem med svenska språket....om du tycker att jag uttrycker fel,du kan så gärna skriva
vad menar du??????????eller rätta till mig istället skriva en tidning med massa rad.....skriv alltid kort tror du jag läser hela tidningen?
Här fungerar OpenPli 4,0 strålande på mina 2 DM800SE sim 2,10 även de köpta i KINA.Men på min SUNRAY 4 blir det GRÖN skärm ibland.
Köpte en DM800SE wifi sim 2,10 av en medlem här och även den ROCKAR fett med PLI 4,0
![]()