Jag har lite svårt att förstå frågan. Vad är du ute efter stilen70? Dependencies? För vilka program? Och i vilket syfte skulle det underlätta?
Jag har lite svårt att förstå frågan. Vad är du ute efter stilen70? Dependencies? För vilka program? Och i vilket syfte skulle det underlätta?
Senast redigerad av MrPotatoHead den 2014-01-23 klockan 19:19. Anledning: förstår -> förstå