Har du datorn du provar ifrån på samma nätverk som servern?
Kan du pinga servern från en DOS-prompt på datorn?
Alltså, öppna ett kommandofönster på datorn och i det skriva:
ping 192.168.1.10
Har du datorn du provar ifrån på samma nätverk som servern?
Kan du pinga servern från en DOS-prompt på datorn?
Alltså, öppna ett kommandofönster på datorn och i det skriva:
ping 192.168.1.10
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!