CD har inte speglade tvillingkort, vill du ha extrakanalerna på ditt andra kort får du gott betala en gång till.
Viasat däremot speglar huvudabonnemanget fullt ut, inkl extrakanaler,
CD har inte speglade tvillingkort, vill du ha extrakanalerna på ditt andra kort får du gott betala en gång till.
Viasat däremot speglar huvudabonnemanget fullt ut, inkl extrakanaler,
Multitasking means screwing up several things at once.
Jaha, så det här stämmer inte då enligt dig wildone ?
http://www.canaldigital.se/utbud/tja...v-i-flera-rum/
I sådana fall bör det anmälas då det är felaktigt påstående från Canal Digital.
Jag har TV4 Sport Extra, när jag beställde det fick jag vid beställningen tala om på vilket kort jag ville ha det, samma förfarande som när jag beställde en gång i tiden Elitserien/Allsvenskan.
Jag hade 4 kort och ville jag ha det på samtliga blev jag informerad att jag fick betala för fyra abonnemang av säsongskortet.
Det är nog huvudanledningen till att jag kortdelar här hemma, men det har jag skrivit om förut.
Kollade nu, jag har bara Tv4 Sport extra på ett av korten, och jag ska ringa till CD imorgon och kolla om det är felinformerat till mig, beställde kanalen i höstas, eller om de ljuger i sin marknadsföring. Kan bli ett intressant samtal...
Multitasking means screwing up several things at once.
Samma "problem" hos mig. Bara Tv4 sport extra på huvudkortet, (men det "fanns" även på tvillingkortet i ett par månader)....Jag har postat om det tidigare. JÄVLA SKOJARE!
Vu+ Duo2 - OpenBlackHole 0.1.0
CloudboxIbox II plus
Openelec - WetekPlay
Skybox F5s
DM600pvr - Barry Allen (6 images)
Oscam & CCcam 2.2.1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - -
5.0/0.8/4.8/7.0/13.0/16.0/19.2/23.5/28.2
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Samsung UE65-JU7505 & LG-50 PS8000 & LG-42 PC1RR