Jag har för mig att jag läst att Solo2 stöder SatCR om går in under Advanced inställningarna i LNB-setup:en. Men det är inget jag provat själv så jag kan inte ge några detaljerade anvisningar.
Jag har för mig att jag läst att Solo2 stöder SatCR om går in under Advanced inställningarna i LNB-setup:en. Men det är inget jag provat själv så jag kan inte ge några detaljerade anvisningar.
Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!