Känns fortfarande som jag missar något enkelt
1) Installera OpenPLI
2) Sätta Tuner=Enkel (A samma som B) har ett LNB huvud
3) Söka kanal
Vad missar jag? Eller är lådan sönder?
Känns fortfarande som jag missar något enkelt
1) Installera OpenPLI
2) Sätta Tuner=Enkel (A samma som B) har ett LNB huvud
3) Söka kanal
Vad missar jag? Eller är lådan sönder?